55540Re: [Friesland-genealogy] Albert Bartelds te Noordwolde

  • L.Bijlsma
    Jul 13, 2013
      Er is nog een kind:

      Aaltje BARTELS, geboren op 03-11-1853 in Beekbergen [bron: Beekbergen, geb.
      akte nr. (207?)]. Aaltje is overleden op 14-02-1909 in Enschede, 55 jaar oud
      [bron: Enschede, ovl. akte nr. 57]. Aaltje:
      (1) trouwde, 22 jaar oud, op 11-02-1876 in Doetinchem Stad [bron: Doetinchem
      Stad, huw. akte nr. 5579?] met Richard BEEKS, 23 jaar oud. Richard is
      geboren op 27-02-1852 in Stad Doetinchem [bron: Huw. bijlage]. Richard is
      overleden op 21-10-1906 in Ambt Doetinchem, 54 jaar oud.
      Notitie bij Richard: Richard hoefde iniet in diens wegens Ligchaamsgebreken
      Beroep:1876: scharenslijper
      (2) trouwde, 54 jaar oud, op 14-05-1908 in Wisch [bron: Wisch, huw. akte nr.
      23 Fs 2083-] met Johannes Petrus WIEDERSTEIN, 49 jaar oud. Johannes is
      geboren op 08-07-1858 in Zutphen.

      Het mooiste zou zijn als je het bevolkingsregister van Beekbergen/Apeldoorn
      zou kunnen inzien.
      Ik kan je niet verder helpen!

      Sterkte met je verdere zoektocht,
      Lineke Bijlsma