55536RE: [Friesland-genealogy] Albert Bartelds te Noordwolde

  • Cees de Boer
    Jul 11, 2013
      Goedemorgen Lineke,

      Dat is een erg snelle reactie J. Maar ik weet erg weinig van het gezin, ook
      de huwelijksdatum of –plaats ken ik niet.

      De ouders van Harm Bartelds (Hermannus Bartelds) weet ik wel, dat zijn
      Albert Bartelds en Maaike Winters. Van hun weet ik niets meer dan hun naam.

      Met vriendelijke groet, Cees

      P Is printen van deze mail echt nodig?

      From: "Cees de Boer" <ceesdeboer@...