      From: "Cees de Boer" <ceesdeboer@...>
      To: "' (Friesland-genealogy'" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, July 12, 2013 7:57 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Albert Bartelds te Noordwolde

      Groepsleden,

      Heeft iemand misschien informatie over het gezin van Harm Bartelds, hij is
      geboren te Noordwolde rond 1828. Maar is dit Noordwolde Friesland of
      Groningen.

      Bij Genlias kan ik wel de afkomst van zijn vrouw Engeltje Ferwerda
      (21-07-1829 Gieten- 15-11-1907 Apeldoorn) vinden. Haar ouders zijn afkomstig
      uit Franeker en vertrekken blijkbaar naar Gieten eo.

      Van Engeltje en Harm kan ik 1 kind vinden. Albartus Bartelds hij werd
      geboren te Diepenveen Ov met vermelding dat zijn ouders woonden te Gieten.

      Weet iemand meer over de afkomst van Harm Bartelds?

      Geboren rond 1828 te Noordwolde Frl of Gr en overleden 31-08-1890 te
      Apeldoorn?

      Met vriendelijke groet, Cees
    • Show all 10 messages in this topic