      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: fons.baede@...
      Date: Fri, 21 Jun 2013 12:30:27 +0200
      Subject: [Friesland-genealogy] Maria Roelofs

      Beste allemaal,

      Op 19 april 1737 ondertrouwen te Amsterdam Barend Blancke en Maria Roelofs. Maria is van Witmarsum, oud 30 jaar en naar alle waarschijnlijkheid rooms katholiek. Getuige was haar nicht Jannitje Velthuijs.
      Werden Witmarsumse katholieken inderdaad gedoopt in Bolsward zoals ik lees op de volgende site
      http://www.geneaknowhow.net/faq/bevolking/dtbl ? De katholieke doopboeken van Bolsward beginnen in 1710.

      Heeft iemand suggesties of nadere informatie over Maria Roelofs en haar voorouders?

      Met dank en vriendelijke groet,
      Fons Baede