      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com; groningen-genealogy@yahoogroups.com
      From: jzwart@...
      Date: Thu, 20 Jun 2013 08:14:50 +0200
      Subject: [Friesland-genealogy] plaatjes van vroeger tijden

      Beste medespeurders,

      voor wie op zoek is naar oude plaatjes van hun geboorteplaats en of die van hun voorouders, is hier via deze link een leuke manier om terug te gaan in de tijd, kijkt u maar even, ik wou u deze site niet onthouden...........

      met vriendelijke groet Johan Zwart

      http://www.nednl.nl/Webresults/index.html