55496Re: [Friesland-genealogy] baukje jacobs slotsma en tjitse hommes huitema

  • Hinke
    Jun 1, 2013
      In de tijd terug komt de naam steeds meer voor als Hoitema Hoytema etc.
      In het genealogisch Jierboekje 1972 pagina 50 en 51 staat iets over ik
      dacht o.a. Foppe Hommes Hoeitema (nog een spellingsvariant) de opa van
      Tjitse. Helaas heb ik het boekje zelf niet in bezit dus kan niet even
      voor je kijken wat erin staat, het boekje is bij Tresoar ter inzag en
      meestal kun je het gewoon bij de plaatselijke bibliotheek aanvragen.

      groet, Hinke Woudt-Westra
      http://www.bbww-archief.nl/