      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com namens Johan Zwart
      Verzonden: za 6/1/2013 12:09
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] baukje jacobs slotsma en tjitse hommes huitema

      Goedenmorgen medespeurders,

      ik zit een beetje vast met dit echtpaar baukje jacobs slotsma geboren rond 1810 en haar relatie met tjitse hommes huitema geboren rond 1805, zijn ze ooit getrouwd?, wie zijn hun ouders?, tjitse is overleden 2-3-1876 te wymbritseradeel en baukje jacobs slotsma is overleden 22-03-1876 te wymbritseradeel, wie kan mij op weg helpen, op tresoar en wiewaswie.nl kom ik niet verder, bvd, vriendelijke groet Johan Zwart