55483Re: Albert Miedema in de VS

  • klaaspera
    May 21 9:34 AM
      Hallo Frans,

      Op Rootsweb staat, dat Albert Miedema in Nederland is getrouwd met Minke Jans de Vries. Hij is wel geëmigreerd naar Amerika. Het vierde kind is geboren in Grand Rapids, Michigan.

      • ID: I24821
      • Name: Albert MIEDEMA 1
      • Sex: M
      • Birth: 15 AUG 1858 in Leeuwarden, Friesland, Netherlands 1 1

      Father: Theunis Pieters MIEDEMA b: 15 OCT 1819 in Garijp, Tytsjerksteradiel, Friesland, Netherlands

      Mother: Marijke Alberts VISSER b: 15 SEP 1830 in Tietjerk, Tytsjerksteradiel, Friesland, Netherlands

      Marriage 1 Minke Jans (Marie) DE VRIES b: 25 AUG 1867 in Leeuwarden, Friesland, Netherlands
      • Married: 15 AUG 1885 in Leeuwarden, Friesland, Netherlands 1

      Children
      1. Living MIEDEMA
      2. Living MIEDEMA
      3. Living MIEDEMA
      4. Ralph MIEDEMA b: 15 NOV 1903 in Grand Rapids, Kent, Michigan, USA

      Bron:
      http://worldconnect.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?op=GET&db=helmholdt&id=I24821

      Huwelijksakte Leeuwarden, 1885
      Bruidegom: Albert Miedema