55482Re: [Friesland-genealogy] Re: Pieter Klazes van Gorkum

  • jan sikke van der zwaag
    May 21, 2013
      Goedemiddag Chris,

      Bedankt voor deze zeer nuttige tip. Hier valt nog veel info te halen. Ik
      kende Genver nog niet.
      In ieder geval is nu wel duidelijk waar de achternaam Drager vandaan komt.

      Vriendelijke groet Jan Sikke

      Op 21 mei 2013 16:39 schreef Chris van Dijkum <cevdykum@...> het
      volgende: