55438Re: [Friesland-genealogy] Re: Babeloele en mail niet terug.

  • Hinke
    Apr 27, 2013
      Jan bedankt, uurwerkmakersknecht, daarom komt de naam mij bekend voor.
      Misschien weet mijn vriendin meer van hem, dan zal het vast in het boek
      staan over de uurwerkmakers wat in juni uitkomt. Meer over dat boek is
      te vinden op onze website: http://www.bbww-archief.nl/
      Rechtsonder op het plaatje klikken en je vindt meer over het boek en je
      zou Sietie natuurlijk een mailtje kunnen sturen of er meer over Jacob
      Dirks Glas in dat boek staat.

      groet, Hinke.
      http://www.bbww-archief.nl/