55426RE: [Friesland-genealogy] directe link naar Tresoar

  • Tjerk Tigchelaar
    Apr 22, 2013
      Aan allen,

      "Iemand van Tresoar", en strikt genomen ben ik dat niet eens, weet de verklaring voorlopig helaas ook niet.

      Het probleem doet zich inderdaad voor bij zoeken op een argument dat tussen [ ] staat en waarvan het eerste woord begint met een *.

      Ik ga kijken of ik wat uit kan vlooien maar "don't hold your breath" zoals de Engelsman zo mooi kan zeggen.

      Groeten,
      Tjerk Tigchelaar

      Beste Pyt,

      Ik probeerde met: [*ter dillingh] fran* Geen treffers. Blijkbaar vindt Tresoar niets als de opdracht tussen haakjes staat en met een * begint.
      Ik probeerde ook met: *ter dillingh fran* Twee treffers !

      De verklaring weet iemand van Tresoar misschien wel.

      Groet,
      Frans