55415directe link naar Tresoar

  • ken veldhuis
    Apr 21 8:47 AM
      Hallo allemaal,

      Ik leg er ook mijn  steentje bij wat het "nieuwe" zoekscherm van Tresoar betreft. Mijn ervaring is hetzelfde als dat van Hans Molenaar.  Ook met Familysearch. Het zou waarschijnlijk ook aan de zoeker zelf kunnen liggen - het oude systeem was inderdaad makkelijker voor niet internet 'savvy' speurders.

      Ik zal de 'instuctions' moeten bestuderen.  En hulde aan alle vrijwilligers - zonder dat monnikenwerk was er niets of nauwelijks niets (per internet) te zoeken.
      met vr groet,
      Keimpe