55414Re: [Friesland-genealogy] laatste reactie en einde van mijn vraag

  • Elsinga Sietze
    Apr 21, 2013
      Bedankt Tjerk,

      Waarschijnlijk is er dit aan de hand geweest.
      Lijkt nu inderdaad wel weer gewoon te gaan zoals voorheen.

      Met vriendelijke groeten,

      Sietze Elsinga

      Op 20 apr 2013, om 19:42 heeft Tjerk Tigchelaar het volgende geschreven: