55378Re: [Friesland-genealogy] Uurwerkmakers en zilversmeden in Friesland

  • Hinke
    Apr 11 11:33 PM
      Johan, heb je het al eens bij museum http://www.willemvanharen.nl
      <http://www.willemvanharen.nl/web/>in Heerenveen gevraagd. Op hun site
      staat o.a. de vermelding 'Heerenveens zilver' echter zonder verdere
      informatie maar wellicht is er in het museum wel meer bekend. Voor zover
      ik weet is er een actieve historische vereniging. Dat zal deze zijn:
      http://www.werkgroepoudheerenveen.nl <http://www.werkgroepoudheerenveen.nl/>

      groet, Hinke
      http://www.bbww-archief.nl <http://www.bbww-archief.nl/>