55376Uurwerkmakers en zilversmeden in Friesland

  • JP Mels
    Apr 11, 2013
      Beste Andrys, Nynke en anderen,

      Op dit bericht had ik gehoopt, en gekregen.

      Ik ken uitgaven van boeken, boekjes, in mijn omgeving ( Twente ) welke zo
      een interessante bron kunnen zijn maar nooit in beeld komen. Vaak vooral
      omdat het geen officiële uitgaven zijn met een ISBN nummer.

      Op deze manier blijft een heleboel mooie, en vaak met veel moeite bekomen
      informatie, in een beperkte kring hangen.

      Dan wil ik bij dezen gelijk de mogelijkheid aangrijpen om het volgende te
      vragen;

      Taeke Klazes Pletting, zilversmid te Heerenveen. Er wordt op professioneel
      niveau al aandacht aan besteed, maar? Is, zijn er mensen op de achtergrond
      bij wie deze man zijn / haar aandacht heeft?

      Let wel. De genealogische kant is mij wel bekend. Het gaat vooral om de
      professionele Taeke, de zilversmid.

      Met groet, Johan.

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com