55372Re: Onderofficieren en Minderen Oost- en West-Indië, Friezen op Java, Grafschriften

  • Nynke
    Apr 11 10:40 AM
      Douwe,

      Ik was aan het zoeken in het berichtenarchief en kwam toevallig onderstaande vraag tegen. Heb je er ooit antwoord op gekregen? Mogelijk vermelding niet helemaal volledig.
      Stt staat voor Stoomtram Maatschappij en in Nederlands Indië had je o.a. de "Samarang-Joana Stoomtram Maatschappij".
      M.a.w. als je in de Regeringsalmanak de vermelding tegenkomt dat iemand Empl Se-Jo Stt was, dan was hij dus employé van de hiervoor genoemde spoorwegmaatschappij.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.