55369Jeltje Yntzes (geboren 1700-1710)

  • Frits Hunneman
    Apr 8, 2013
      Wie weet wie de voorouders zijn van Jeltje Yntzes? (geboren 1700-1710)

      Zij is getrouwd met Meint Hanses, 1731, te Kortezwaag.

      Als ik in eigen database/informatiebronnen kijk, dan zou zij een dochter
      zijn van Yntse Wybes en Antje Jans. Dit zie ik ook terug in een aantal
      genealogie sites. Als u de naam even Googelt, dan komt u ze vanzelf tegen.

      Echter er zijn ook een aantal sites waarbij als vader van Jeltje Yntzes
      wordt genoemd: Yntze Ates Blaauw.

      Wie kan mij duidelijkheid verschaffen over de echte ouders/vader van Jeltje
      Yntzes.

      Groeten,

      Floris