55350Re: [Friesland-genealogy] Re: Ordenen van fysieke gegevens

  • Piet Nijholt
    Apr 3 7:52 AM
      Voor het ordenen van fysieke data maak ik gebruik (in haza data) van de "eigen code" = nummer Dat nummer wordt vermeld op de persoonskaart hetwelk refereert naar een venstermap van de betreffende persoon, welke map wordt opgeslagen in een ordner. Op de (venster-)map een etiket met naam en nummer.
      Vriendelijke groet van Piet Nijholt

      Verstuurd vanaf mijn iPad

      Op Apr 3, 2013 om 15:22 heeft "P. Dillingh" <pdillingh@...> het volgende geschreven: