55345Re: [Friesland-genealogy] Re: Ordenen van fysieke gegevens

  • P. Dillingh
    Apr 3, 2013
      Dag Jan,
      Ik reageer rechtstreeks, want inloggen lukt niet.
      Dank voor het uitvoerige advies. Iets dergelijks bedoel ik. Maar dan
      moet ik van het vertrouwde Alfaer naar Haza.
      Wil ik de module Registratie, dan heeft dat slechts zin met de module
      Genealogie Plus. En daar hik ik nog wel wat tegen aan.
      Aanschaf- en onderhoudskosten, en het overzetten en organiseren van mijn
      genealogische gegevens.
      Als ik wat tijd heb zal ik eerst de proefversie eens proberen. Maar dat
      zit Registratie niet bij in, neem ik aan.
      Ondertussen heb ik wel een begin van een database opgezet, maar daar
      moet je een logische structuur zelf verzinnen,
      plus natuurlijk met het dbase programma leren omgaan.
      Kan ik jouw produkt ook zien op internet?

      Wat Keerinna Dilling betreft, zij zit niet in mijn stamboom. Je kent
      wellicht de site van Homan Free.
      En foto's van die Drentse Dilling-tak, nee, die heb ik helaas niet.

      Met vriendelijke groet,
      Pyt.