55344Re: [Friesland-genealogy] Ordenen van fysieke gegevens

  • P. Dillingh
    Apr 3, 2013
      Dag Johan,
      (ik reageer rechtstreeks, want inloggen lukt niet)
      Dank voor jouw suggestie.
      Ik ben er nog niet uit, maar ik heb te veel materiaal voor een dergelijk
      Word document.
      En elke wijziging in Aldfaer moet ik daarna handmatig in het document
      aanbrengen.
      Bovendien wil ik ook een verwijzing maken met het fysieke materiaal.
      Groetnis,
      Pyt Dillingh