55343Re: [Friesland-genealogy] Ordenen van fysieke gegevens

  • P. Dillingh
    Apr 3, 2013
      Dag Douwe,
      (ik reageer rechtstreeks, want inloggen lukt niet)
      Dank voor jouw suggestie.
      Ik ben er nog niet uit, maar mijn eerste indruk is dat ik met Excel
      vreselijke grote bestanden ga krijgen.
      Bovendien wil ik wél een verwijzing maken met het fysieke materiaal.
      Groetnis,
      Pyt Dillingh