55309Re: [Friesland-genealogy] naaisters, kleermakers rond 1900 in Haskerland

  • Hinke
    Mar 25, 2013
      Johan, ook jij bedankt voor de aanvulling. Ik heb ook dit er bij gezet.
      Helaas had mijn vriendin deze akte niet op foto maar mochten we weer
      eens bij Tresoar komen zullen we de akte nog eens in kijken om te zien
      of we het nu anders lezen.

      met vriendelijke groet,
      Hinke Woudt-Westra
      http://www.bbww-archief.nl