55308RE: [Friesland-genealogy] naaisters, kleermakers rond 1900 in Haskerland

  • JP Mels
    Mar 25, 2013
      Dag Hinke en Andries,

      Mag ik dan ook een duit in het zakje doen?

      Met kastspeinen zal waarschijnlijk kastspeunen bedoelt worden. Soort
      scharnieren welke in de onder en bovenkant van een deur worden geplaatst.

      http://webshop.weijntjes.nl/nl/interieur/meubelscharnieren/ijzer-galvaniseer
      d/kastspeunen-ijzer-50-x-8-x-2,5-mm/007157/

      In de avond wil ik mij graag bezig houden met genealogie en daar op
      toegepaste geschiedenis. Overdag mag ik mij bezigen met interieurbouw,
      moderne meubelmakerij. Als er zich mogelijk nog meer vragen opwerpen ben ik
      van harte bereid om het een en ander voor jullie uit te zoeken.

      Vriendelijke groet, Johan.