55307Re: [Friesland-genealogy] naaisters, kleermakers rond 1900 in Haskerland

  • Hinke
    Mar 25, 2013
      Bedankt Andries! Ik heb het er als opmerking bij gezet met jouw naam,
      mocht je daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik het graag. In ieder
      geval heel erg leuk deze aanvulling.

      Ik zal mijn vriendin (Sietie) vragen of zij nog de foto's heeft van deze
      akte, dan kan ze even kijken of er misschien toch niet sergeanten staat.
      Al denk ik het niet want ze is goed in het ontcijferen van dit soort
      handschriften. Maar soms is iets beter te ontcijferen als je een idee
      hebt waar het over gaat.

      groet, Hinke.

    • Show all 8 messages in this topic