      Posted by: "Hans" bottemaj@... hansbottema
      Date: Mon Mar 18, 2013 1:24 pm ((PDT))

      Misschien wat o.t. maar voor belangstellenden heb ik tegen een redelijk bod een exemplaar van de Kroniek van een friese boer, aantekeningen (1821-1856)van Doeke Wygers Hellema te Wirdum. Omslag toont wat slijtage, maar boek verder ok. Mailtjes graag naar mijn persoonlijke email adres: bottemajattelfort.nl.Ik woon zelf in Wassenaar.

      Hans Bottema

      <knip>