55257Re: [Friesland-genealogy] Jacob Jans de Jong & Pietje Andries.

  • Godwin Zwanenburg
    Mar 8, 2013
      Nienke,

      Er is een gat in de Dronrijp dopen, dus het kan zijn dat ze er niet meer zijn.

      Dit kan een tweede huwelijk zijn, waarbij er een voogdij benoeming kan
      zijn die mogelijk relaties aan kan geven:

      Menaldumadeel, huwelijken 1764
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 26 augustus 1764 in Dronrijp
      Bruidegom: Dirk Jans afkomstig van Dronrijp
      Bruid: Pytje Andries afkomstig van Dronrijp
      Gestandaardiseerde namen:
      Bruidegom: DIRK JANS
      Bruid: PIETJE ANDRIES
      Bron:
      Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)
      Trouwregister Hervormde gemeente Dronrijp 1600-1811, hiaten 1617-1658, 1672-1731
      Inventarisnr.: DTB 512

      Groeten,

      Godwin

      Godwin Zwanenburg