      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com on behalf of reyacta
      Sent: Fri 2/22/2013 9:55 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Grietje Cornelis

      Hallo,

      misschien werden ze wel niet gedoopt.

      Hier is die moeder, die pas op latere leeftijd lid van de hervormde kerk wordt,
      daarna is pas die 1773 doop.

      Bolsward, dopen, doopjaar 1772
      Geboren in Bolsward
      Gedoopt op belijdenis op 5 november 1772 in Bolsward
      Dopeling: Jantjen Popkes
      Vader:
      Moeder:

      In Hindeloopen woonden veel doopsgezinde mensen,
      die kennen geen kinderdoop, alleen doop als volwassene.

      groet Margreet Huisman