      From: "Godwin Zwanenburg" <gzwanenburg@...>
      To: "friesland-genealogy" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, February 16, 2013 6:33 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Testament in 1767 Schoterland

      Beste Genealogen,

      In 2006 is op deze lijst een discussie geweest over Bareld Abeles en
      Popkjen Liommes:
      Testament van Bareld Abeles en Popkjen Lommes is gemaakt op 23 Juni 1767.
      Zij werden beiden toen goed in staat geacht hun testament te definieren.
      Hun 6 kinderen werden hierin benoemd als erfgenaam.

      Nu ben ik op zoek naar dit testament.
      Vraag is nu:
      1. Heeft iemand een email adres van Bart de Vries om hem de bron te vragen?
      2. Weet iemand in welke (van waarschijnlijk de oud rechtelijke)
      archieven testamenten te vinden zouden zijn?

      Groeten,

      Godwin
      Godwin Zwanenburg
      Uthof 24
      9202 HM Drachten
      The Netherlands

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5607 - datum van uitgifte:
      02/16/13
    • Show all 8 messages in this topic