      From: boerdammers
      Sent: Tuesday, February 05, 2013 2:25 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Beroep bokmaker

      Ik vond dit in een geboorteakte als beroep van de vader. Ik had nog nooit
      van het beroep bokmaker gehoord. Ik vroeg me af wat ik me hierbij moet
      voorstellen. Bok waar een koetsier op zit? In mijn voorstelling van zaken
      werd een koets compleet gemaakt en niet de bok apart. Iemand die me wat
      meer helderheid kan verschaffen?
      Vr. groet, Jan de Boer.

      Download de gratis SPAMfighter via deze link:
      http://www.spamfighter.com/lnl
    • Show all 5 messages in this topic