55090RE: [Friesland-genealogy] tjitte huitema

  • Jeanet Leroy
    Feb 5, 2013
      Goedemorgen meneer v.d. Wal,

      Is het zo erg met mijn kwartierstaat?

      Ik kijk ook regelmatig op alle Friezen, maar daar staat alleen vanaf 1811 op
      en daarvoor kijk ik vooral op Treasor.

      Fouten maken we allemaal en het is prettig als mensen je erop wijzen, want
      zo kan je ze veranderen.

      Ik haal veel ook van kwartierstaten van andere via internet.

      Ik vul nog dagelijks verandering aan. Mag ik weten welke nr: 1 en nr: 2 u
      bedoeld?

      Ik hoor graag van u.

      Groetjes Jeanet Leroy - Slottje