      From: Bert Westra <westrabert@...>
      Subject: [Friesland-genealogy] roeshart
      To: "Friesland-genealogy@yahoogroups.com" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Date: Saturday, January 26, 2013, 7:22 PM

      Johan Henrich wordt geboren als onwettig kind van Froukje Rosendal op 30 april 1811 te Leeuwarden. Als hij trouwt (1837) is zijn naam Johannes Hendrik Roeshart. Heeft iemand enig idee of ik van deze naam iets terug kan vinden. Volgens de site van alle friezen is hij de eerste die de naam Roeshart voert.

      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra