55044nieuw

  • Henk en corrie
    Jan 25, 2013
      Hallo allemaal,

      Ik wil mij even voorstellen, ik ben Henk Eikelenboom en ben al heel lang bezig met het zoeken naar mijn roots,
      daar heb ik nu een vraag over met betrekking Friesland.

      Mijn overgrootvader Albert Eikelenboom (1849-1930), was turfschipper/handelaar te Schipluiden, en volgens overlevering ging hij Friese turven in Friesland, hij bleef dan 1 week weg, vraag wie kan mij iets meer vertellen over deze handel.
      In de beginjaren zestig van vorige eeuw ben ik iemand tegen gekomen die een vertelde mij dat haar grootvader een foto had waar genoemde Albert op stond, had toen geen interesse nu wel, vraag wie kan mij een tip geven, daar ik de naam en woonplaats niet meer weet.

      Met een groet,
      Henk.