55021RE: [Friesland-genealogy] Re: Oeds van der Goot

    Jan 15, 2013
      Fons,

      In 1920 verblijft Edward Vander, 25 jr, geb in Holland, in het US Army
      General Hospital in Fort Sheridan, Deerfield Township, Lake Co., IL. Hij is
      Private bij de Infantry van het US Army.

      In 1940 woont hij als lodger in Washington D.C.. Hij gebruikt nog steeds de
      naam Edward Vander.

      En dat is hij kennelijk blijven doen, want ook op Arlington National
      Cemetery ligt een Edward Vander begraven.

      Dan begrijp ik niet goed waar de naam Matthews vandaan komt… Edward heeft
      die zelf kennelijk nooit gebruikt.

      Groet

      Nynke