54995Re: [Friesland-genealogy] Re: namen op gebrandschilderde ramen van hervormde kerk te Hollum

  • Irene Visser
    Jan 9, 2013
      Hai Jacob,

      ja klopt is Tineke en Pieter-Jan. Denk haast dat je dan met de groep op
      niets uit loopt. Zijn al vaker vragen geweest van Ameland. En kwam niet
      meer uit dan alleen naar Tineke mailen. Maar ja wie weet.

      Zijn al weer paar jaar verder dan toen ik vragen ging stellen. Had Braunius
      en Hesselius dacht ik als dominee in de fam. op Ameland.

      Dat als jij daar nog meer van weet?

      groetjes Irene.

      Op 9 januari 2013 18:43 schreef opoesiemen <opoesiemen@...> het
      volgende: