54967Re: [Friesland-genealogy] Leeuwarden.

  • S. Wagenaar
    Jan 4 9:58 AM
      Dit huis was rond 1600 van mijn voorouders Jan van Benthem en Ricxt
      Sijmons. Het komt zijdelings aan de orde in een artikel van mij uit 2010:
      http://www.sakewagenaar.nl/publicaties/201-emder-wortels-staphorstius

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar

    • Show all 10 messages in this topic