54966Re: [Friesland-genealogy] Leeuwarden.

  • Henk de Jager
    Jan 4, 2013
      Irene, Deze week stond er in de Lc een artikel. In dit artikel wordt
      melding gemaakt dat er in onze hoofdstad een onderzoek start. Doel van dit
      onderzoek is na te gaan of er woningen zijn die ouder dan de Oldehove zijn.
      Zal ik je op de hoogte houden over de uitkomsten? Henk de Jager
      Op 4 jan. 2013 10:27 schreef "Irene Visser" <
      irenejolanda.vandermeulen@...> het volgende: