      From: jpmels01@...
      Date: Sat, 22 Dec 2012 01:28:17 +0100
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Wie Was Wie

      Aan een ieder,

      Toch maar eens aan het proberen gegaan om het een en ander uit te zoeken op

      WWW.

      Dat heb ik afgelopen week gedaan met zoekopdrachten waarvan ik per definitie

      exact weet wat de uitkomst moet zijn. Van de drie opdrachten gingen er drie

      mis.

      Na een schrijven aan de helpdesk kreeg ik alleen maar antwoorden als van,,,

      Is uw computer wel goed ( genoeg ).

      Schrijft u zelf de verantwoordelijke instelling maar aan.

      Ach ja, dat is gewoon zo, maar waarom? Dat week nie!

      Nu mag ik van mijzelf best zeggen dat ik positief ingesteld ben, maar hier

      zakt toch de broek van af. Excuses worden gemaakt dat WWW ( nog steeds )

      bezig is om alles op orde te krijgen.

      MIJN "betalende klanten" zullen dergelijke antwoorden nooit of te nimmer

      accepteren. Zij zullen direct een ander bedrijf gaan zoeken, waar voor geld!

      Krijg ik het gevoel met de rug tegen de muur te staan bij WWW?

      Wel, ik ben mijn frustratie nu effe kwijt. Mijn volle dank dat ik dat bij

      jullie mocht doen.

      Groet, Johan

      _____