54866einde genlias, begin wiewaswie

  • Douwe Stellinga
    Dec 8, 2012
      Beste lijstgenoten,

      Na lezing van de Nieusbrief van het CBG heb ik het volgende aan hen geschreven:

      LS,

      Dit is nu precies waarik aan bang voor was! We moeten gaan betalen... We hebben met genlias.nl een uitstekende online-service voor genealogie, waar ik zeer tevreden over was/ ben.... en nog grotendeels gratis ook! Maar: Er moet zo nodig veranderd worden, want het moet geld gaan kosten! De marktwerking gaat weer zegevieren en de consument gaat weer verlies lijden, want moet gaan betalen! In de VS-sites wordt ik misselijk van al die sites, waar je voor alles de portemonnee moet trekken, soms zelfs voor openbare gegevens die zij leveren! Ik heb even gesnuffeld aan WieWasWie. Ik was er niet echt tevreden over en ben weer gauw naar genlias teruggekeerd. Dat wordt nog hard werken, tot het einde der tij..ehh..genlias.

      Douwe Stellinga