      From: Hinke
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, December 06, 2012 6:43 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Gilde Joure

      Hallo Piet,

      Voor jou heb ik helaas (nog) geen antwoord. De gildemeester was er
      vandaag niet maar mijn vriendin meende zich te herinneren dat ze ooit
      iets had gezien over een Schippersgilde in Joure. Ze gaat kijken of ze
      daar thuis nog info over heeft. Mogelijk is er iets van op het gemeente
      archief en dan zou het in de inventaris van Haskerland moeten staan.
      Vanmiddag zijn we er niet aan toegekomen om die helemaal door te
      bladeren maar ik bewaar je vraag en misschien vinden we nog iets.

      groet, Hinke.
      http://www.bbww-archief.nl