54858Re: Oldelamer en Hendrik Hendriks Mulder

  • P
    Dec 5, 2012
      Hallo Ina,

      Beide als je dat weet...of stuur me maar naar een site waar ik door kan gaan ;-)

      Dit is mijn paternal overgrootmoeder:

      Hendrika Mulder [1858-1950] tr Gerrit Bodt [1862-1919], zij dv Arnoldus Mulder [1833-1913] & Riekje Schuite.

      Ik kom niet verder dan Henrik Hendricks Mulder JM van Oldelamer tr Niesje Nollen & als haar wedn. tr Saakje Kempen - maar ik heb geen info van hem of van zijn broer [?] Herman Hendriks Mulder, JM van Oldelamer gevonden, en geen verdere familie.

      groetjes, patricia
    • Show all 5 messages in this topic