      From: Hinke
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, December 05, 2012 11:48 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] vanmiddag geneol.onderzoek in joure

      Hallo Piet,

      En dit is dus zo'n vraag waar ik geen antwoord op weet!!

      Wel zijn er nu nog gildemeesters in Joure:
      http://www.museumjoure.nl/algemene-informatie/histoarysk-2/gilde/
      En meestal is er wel één van hen op donderdagmiddag in het museum. Ik
      kan dan vragen of zij weten of er nog gegevens zijn uit de 17e en 18e eeuw.

      groet, Hinke.