54847RE: [Friesland-genealogy] vanmiddag geneol.onderzoek in joure

  • h. wouwes
    Dec 5, 2012
      Kom je langs? Gezellig maar je kunt je vragen natuurlijk ook heel goed hier
      kwijt, of een mailtje naar mij mag ook altijd. Wij weten ook niet alles
      hoor:-) maar dan kunnen we vaak wel weer door verwijzen.

      Groet, Hinke
      Op 5 dec. 2012 08:41 schreef "Jantsje Pasma" <jannpasma@...> het
      volgende: