54845Re: [Friesland-genealogy] vanmiddag geneol.onderzoek in joure

  • Hinke
    Dec 4, 2012
      Jantsje leuk dat je dit berichtje stuurt maar het is morgenmiddag, dus
      donderdagmiddag 6 december.

      Samen met mijn vriendin probeer ik dan weer mensen op weg te helpen, op
      zoek naar hun voorouders.

      groet, Hinke.
      http://www.bbww-archief.nl/