54844vanmiddag geneol.onderzoek in joure

  • Jantsje Pasma
    Dec 4, 2012
      Vanmiddag van 2 tot 4 uur kunt u op zoek naar voorouders in de studieruimte van het museum te joure. Bron: www.jouwjoure.nl

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: wouwes@...
      Date: Thu, 22 Nov 2012 21:14:55 +0100
      Subject: [Friesland-genealogy] ruim 200 namen van meubelmakers in Joure rond 1900

      Dag allen,

      Voor wie het leuk vindt om even te kijken, of toevallig een meubelmaker

      in de familie heeft die rond 1900 in Joure woonde, op:

      http://www.bbww-archief.nl hebben we meer dan 200 namen van meubelmakers

      geplaatst, samen met aanvullende gegevens uit belastingkohieren,

      bev.reg. en BS.

      Ook staan er een paar indexen van de speciekohieren van Haskerland op en

      het begin van een volgend onderzoek naar naaisters in Joure e.o.

      Helaas staan de stamreeksen van mijn vriendin er nog niet op vanwege

      computerproblemen maar zodra dat opgelost is worden ook geplaatst.

      groet, Hinke Woudt-Westra.