54835Re: [Friesland-genealogy] Re: Volkstelling 1744 Achtkarspelen

  • S. Wagenaar
    Dec 1, 2012
      Hallo Klaas,

      De drie getallen staan voor caroliguldens, stuivers en penningen. Er
      gingen 16 penningen in een stuiver, en 20 stuivers in een gulden. Ik heb
      dit nu ook aan de toelichting toegevoegd. Zie voor meer informatie:
      http://www.tresoar.nl/mmtresoar/main/content_pagina_volledig.jsp?lang=nl&pagina=geldstelsel_18de_eeuw&stylesheet=collectie.css

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar

    • Show all 5 messages in this topic