      From: JP Mels
      Sent: Friday, November 23, 2012 11:56 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Klaas IJlstra

      Beste Belinda,

      Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie gekregen op mijn mail berichten.
      Ondertussen heb ik ook de Hollandse vertegenwoordiging van P&O
      aangeschreven, helemaal niets, geen reactie. Zelfs niet iets van "uw bericht
      ontvangen maar ik kan er niets mee".

      Ik zal er op een stille avond nog eens een gokje aan wagen, maar ik zie het
      donker in, jammer.

      Hartelijke groet, Johan.

      _____