54814RE: [Friesland-genealogy] Groninger Joodse begraafplaatsen

  • Cor
    Nov 22, 2012
      Hallo Irene,

      Welkom weer in het land der levenden over de doden.
      Dit sluipweggetje heb ik nooit gezien, ook niet speciaal
      om gezocht omdat ik dit niet wist.
      Aan de weg is het met een hek afgesloten.
      Voor enkele jaren terug heeft een vrouw t.b.v. graftombe
      om toegang gevraagd maar dat werd niet toegestaan.
      Indexen maakten ze zelf wel (via Vad Yashem ??).
      Leeuwarden en Sneek zijn met hekken afgesloten weet ik.
      Enkele zijn wel toegankelijk (in Friesland) maar van
      de meesten weet ik het niet.

      Groetjes
      Cor

      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Groninger Joodse begraafplaatsen

      Hey Cor,

      volgens mij Leeuwarden toch open? Via een bruggetje van de Oude
      Begraafplaats aan de Rengerslaan? Of staan die er al op.
      En jaaaaaaaaaa ben weer aanwezig. Lees alles weeer, hmmm belangrijke dingen
      dan.

      Groetjes Irene.