54781Re: foutmelding Aldfaer

  • klaaspera
    Nov 12, 2012
      Hallo Jan,

      Heb je het al eens geprobeerd met Bestandsherstel?

      - In de bovenste balk Stamboom aanklikken.

      - Submenu Bestandsherstel aanklikken.

      - Bestandsherstel helemaal laten uitlopen (100 %).

      Waarschuwing: Als Aldfaer standaard op jouw computer al staat ingesteld op Bestandsherstel, moet je eerst wel het vinkje bij Bestandsherstel uitvoeren(te vinden onder: Extra/Instellingen/Veiligheidskopie/Bestandsherstel uitvoeren) weghalen.

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Pera

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Jan" <y.zandbergen@...> wrote:

      > ik heb de foutmelding , Er is een fout opgetreden tijdens het bewaren.
      > Niet eerder meegemaakt.
      > Het gebeurde voor en na de update van Aldfaer.
      > Weet iemand wat ik hier aan kan doen
      > Kan dus niet verder met toevoegingen in mijn stamboom
      > Jan

    • Show all 5 messages in this topic