54769Re: [Friesland-genealogy] Van Oosten voor 1811

  • L.Bijlsma
    Nov 10, 2012
      Dag Jan,

      Weet je zeker dat dit goed is?

      Het kind Jan Dirks van Oosten wordt geboren op 15-10-1774, dat is dezelfde
      dag dat de vader trouwt met Clarence Marijke Jans.
      Ook zou ik me kunnen voorstellen dat Maaike Jeens dezelfde is als Clarence
      Marijke Jans

      Dirk:
      (1) trouwde met Maayke Jeens (Maaike).
      (2) trouwde, 50 of 51 jaar oud, op 15-10-1774 met Clarence Marijke jans.
      Kind van Dirk en Maayke:
      1 Jan Dirks van (Oosten), geboren op 15-10-1774 in Lippenhuizen. Hij is
      gedoopt op 20-11-1774 in Lippenhuizen, Terwispel en Hemrik [bron: Herv.
      gem.
      Lippenhuizen, Terwispel en Hemrik, doop 1747-1811, Inventarisnr.: DTB
      566].

      Met vr. gr. Lineke Bijlsma
      .