      From: Marjolijne
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, October 08, 2012 11:14 AM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] aldfaer

      Er gebeuren wel meer vreemde zaken als je Aldfaer uitvoert en weer invoert. Zo waren bij een lid van onze werkgroep opeens alle huwelijken gewijzigd. Zo trouwde haar man met een een betovergrootmoeder van haar. Alle huwelijksdata waren verdwenen en bij een aantal mensen waren de koppelingen naar man/vrouw en/of kinderen weg.
      Zij heeft daarover contact opgenomen met Aldfaer, maar nooit antwoord gehad.

      Inmiddels is de zaak opgelost: ze werkt met een ander programma en niet meer met Aldfaer.

      Marjolijne